Program
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Członkowie zespołu powinni być świadomi swojej przynależności do grupy, mieć wspólny cel i być wzajemnie współzależni w jego realizacji. W pracy zespołowej ważna jest komunikacja, jasno określone zasady współdziałania, klimat i kultura organizacyjna zespołu. Ciągłe interakcje między członkami zespołu mogą rodzić konflikty i niezrozumienie. Dlatego każdy zespół potrzebuje dobrego lidera.
Usprawnienie procesów zarządzania i motywacji
Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem i motywacji
Moduły Szkoleniowe:
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE
Istota komunikacji i jej znaczenie w organizacji
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia - trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
Trening aktywnego słuchania
Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening
Znaczenie tonu głosu
ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU
Czym jest asertywność?
Komunikat typu TY/JA
Ocenianie/ etykietowanie vs budowanie komunikatów mówiących o faktach
Budowanie asertywnych próśb, krytyki, pochwały – indywidualne treningi uczestników szkolenia
Radzenie sobie z asertywną odmową – trening
Czym różni się asertywność od wywierania wpływu?
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
BUDOWANIE ZESPOŁU
Różnice między grupą a zespołem
Kryteria wyboru ludzi do zespołu
Cechy efektywnego zespołu
Role zespołowe i ich wpływ na zespół
LIDER W ZESPOLE
Kreowanie cech profesjonalnego lidera
Sylwetka lidera i jej wpływ na pracowników
Funkcje zarządzania
Style kierowania
SYSTEM OCENY PRACOWNICZEJ
Metody oceny pracowniczej – wady i zalety
SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji
Błędy popełniane w ocenie pracowniczej
Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen
Indywidualny trening prowadzenia rozmowy oceniającej uczestników szkolenia
MOTYWACJA I DELEGACJA ZADAŃ
Umiejętność delegowania zadań
Błędy w delegowaniu i bariery
Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań
Wyznaczanie celu dla pracowników
Czym jest motywacja?
Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce
Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking
Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Członkowie zespołu powinni być świadomi swojej przynależności do grupy, mieć wspólny cel i być wzajemnie współzależni w jego realizacji. W pracy zespołowej ważna jest komunikacja, jasno określone zasady współdziałania, klimat i kultura organizacyjna zespołu. Ciągłe interakcje między członkami zespołu mogą rodzić konflikty i niezrozumienie. Dlatego każdy zespół potrzebuje dobrego lidera.
Usprawnienie procesów zarządzania i motywacji
Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników...
Rozwiń program
Warunki przyjęcia: | Termin - do ustalenia Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godz |
---|
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia |
---|
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | | | 10 | Gdańsk |
Cena
4305 zł brutto/ całość (3500 zł netto)
Miejsce szkolenia
Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
Polska
Tagi: zarządzanie, kieowanie zespołem
Ostatnia aktualizacja: 19 maj 2018