Program
Gdy Klient słyszy pytanie: „dlaczego Pan nie płaci?” najczęściej odpowiada „bo nie mam pieniędzy”. Gdy jednak zapytamy zawodowego Windykatora „dlaczego Klienci nie płacą”, odpowie: „bo maja inne, ważniejsze wydatki”.
Konkurencja na rynku wierzytelności rośnie i każda firma, aby zachować płynność finansową, chce być jak najwyżej w piramidzie zobowiązań swoich Klientów. Do osiągnięcia tego celu niezbędne są inwestycje w rozwój Windykatorów, aby mogli stawać się lepsi od konkurencji.
Wychodząc naprzeciw tym potrzebom wyselekcjonowaliśmy pakiet 25 sprawdzonych technik zaawansowanych. Podczas dwudniowego, intensywnego szkolenia uczestnicy poznają i trenują (przy wykorzystaniu MCT) techniki z tego właśnie pakietu. Dzięki takiej formule szkolenia Windykator może ‘od zaraz’ korzystać z nowych technik w codziennej pracy.
JAK PROWADZIMY SZKOLENIA?
Podczas dwóch dni szkolenia ogrom czasu poświęcamy na praktyczny trening z wykorzystaniem, Mobilnego Centrum Treningowego (MCT). Dzięki czemu uczestnicy szkolenia mogą od razu ćwiczyć nowopoznane techniki i uzyskiwać informacje zwrotne, aby w pełni korzystać z ich skuteczności.
PAKIET POSZKOLENIOWY:
W skład pakietu poszkoleniowego wchodzą:
• Skrypt Zawodowego Telewindykatora – poziom kompetencji zaawansowanych.
• nagrane podczas szkolenia rozmowy w formie plików audio (bezpłatnie na życzenie)
• certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu KOMPETENCJI ZAAWANSOWANYCH
• dostęp do Mediateki Windykatora na stronie Architektów Windykacji, gdzie znajdują się treści przeznaczone wyłącznie dla absolwentów szkoleń prowadzonych przez naszą firmę.
PROGRAM SZKOLENIA:
Moduł 0
1. Przypomnienie strategii ‘4 kroków’
2. Nowa reguła rozwojowa (poziom zaawansowany)
3. Trening typu refreshment MCT**
Moduł I
1. Jak zbudować w rozmowie autorytet?
2. Jak wzmacniać siłę wypowiadanych sankcji?
3. Zwiększanie wiarygodności wpłaty technikami ‘angażującymi’
4. Ćwiczenia*
5. Trening reguł Cialdiniego MCT**
Moduł II
1. Zaawansowane sekwencje wchodzenia w rozmowę
2. Technik budowania interakcji (wciąganie Klienta w rozmowę)
3. Czy można być gotowym na każdą odpowiedź Klienta?
4. Ćwiczenia*
5. Trening interakcji MCT**
Moduł III
1. Dopasowanie do klienta, jako droga skutecznego prowadzenia
2. Jak mówić by być najlepiej odbieranym przez ‘wzrokowca’?
3. Czego słucha ‘słuchowiec’?
4. Czy rozmowa z ‘kinestetykiem’ przez telefon może być skuteczna?
5. Ćwiczenia*
6. Trening dopasowania MCT**
Moduł IV
1. Wszczepianie przekazu na poziomie nieświadomym
2. Najskuteczniejsze zaawansowane odmiany presupozycji
3. Tworzenie ukrytych pytań
4. Ćwiczenia*
5. Trening NLP MCT**
*Ćwiczenia – grupowe, w parach lub indywidualne, pomagające zrozumieć mechanizmy przedstawianych technik.
**Trening MCT… – rozmowy na realnych scenariuszach z wykorzystaniem Mobilnego Centrum Treningowego.
Gdy Klient słyszy pytanie: „dlaczego Pan nie płaci?” najczęściej odpowiada „bo nie mam pieniędzy”. Gdy jednak zapytamy zawodowego Windykatora „dlaczego Klienci nie płacą”, odpowie: „bo maja inne, ważniejsze wydatki”.
Konkurencja na rynku wierzytelności rośnie i każda firma, aby zachować płynność finansową, chce być jak najwyżej w piramidzie zobowiązań swoich Klientów. Do osiągnięcia tego celu niezbędne są inwestycje w rozwój Windykatorów, aby mogli stawać się lepsi od konkurencji.
Wychodząc naprzeciw tym potrzebom wyselekcjonowaliśmy pakiet 2...
Rozwiń program
Uczestnicy: | osoby zajmujące się zawodowo windykacją, osoby przekwalifikowujące się, pracownicy administracji, pracownicy księgowości itp |
---|
Warunki przyjęcia: | szczegóły na stronie Architekci Windykacji |
---|
Dyplom: | certyfikat ukończenia szkolenia \"WINDYKACJA TELEFONICZNA - Szkolenie kompetencji zaawansowanych |
---|
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | czw 9-17 pią 9-17 | 12 | Wrocław |
Cena
1228 zł brutto/ całość (999 zł netto)
Rabaty zależne od terminu zgłoszenia. 5 lub 10%.
Miejsce szkolenia
Hotel Patio
Kiełbaśnicza 25
50-110 Wrocław
Polska
Tagi: windykacja zaawansowana, windykacja telefoniczna, telewindykacja, windykacyjne, warsztaty
Ostatnia aktualizacja: 13 sierpień 2014