Teoria integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi - studia

Rodzaj:studia podyplomowe
Tryb:popołudniowy, poranny, weekendowy, zaoczny
Tematyka:Pedagogika i edukacja
Poziom:średnio zaawansowany, zaawansowany

Program

Ramowy program obejmuje: wybrane zagadnienia z psychologii rozwoju, psychologię kliniczną dziecka, wprowadzenie do neuropsychologii, psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi - warsztat, wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej, funkcjonowanie OUN ze szczególnym uwzględnieniem centrów SI, bazowe systemy sensoryczne i ich wpływ na funcjonowanie człowieka, kliniczna obserwacja zaburzeń procesów integracji sensorycznej, diagnoza zaburzeń - testy SI, terapia: Johansena, Neuroflow, Tomatisa, Vojty, neurorozwojowe metody, ortoptyka, terapia dzieci z dysfunkcj...

Rozwiń program

Uczestnicy:dla absolwentów studiów magisterskich z kwalifikacjami pedagogicznymi (pedagogów, pedagogów specjalnych) oraz psychologów, lekarzy, fizjoterapeutów
Warunki przyjęcia:Dopełnienie wszystkich formalności
Dyplom:Absolwenci otrzymują certyfikat terapeuty integracji sensorycznej oraz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wydziału Nauk Medycznych Wyższej Szkoły Mazowieckiej.

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 30Warszawa

Tagi: integracja sensoryczna, si, terapia, pedagogika, psychologia

Ostatnia aktualizacja: 18 grudzień 2017






Dołącz do nas!