Program
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami na wysokim poziomie.
Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami
Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej
Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy
Zapoznanie uczestników z typologią i psychologią klienta
Nauka formułowania sposobu prezentacji oferty
Nabycie umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia skuteczności
Poznanie sposobów raczenia sobie z trudnym klientem - identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami”
Moduły Szkoleniowe:
KOMUNIKACJA WERBALNA
Głos - podstawowe narzędzie przekazu
Dobór słów oraz ton wypowiedzi
Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy
Środki i techniki oratorskie, dostosowanie formy do przekazywanego materiału
Budowanie pozytywnych relacji za pomocą słowa
Zakres i sposoby pozyskiwania informacji
STANDARDY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Rola telefonicznej obsługi klienta - jakość obsługi a pozycja firmy na rynku
Odkrywanie i zaspokajanie potrzeb Klientów
Typy klientów
Pożądanie i niedozwolone zachowania w kontaktach z klientem
Czas trwania rozmowy
Kultura rozmowy telefonicznej
JĘZYK I ETAPY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
Efekt pierwszego wrażenia - powitanie i rozpoczęcie rozmowy
Etapy rozmowy z klientami - sposoby rozpoczynania rozmów, kiedy i jak sfinalizować rozmowę, sposoby zamykania rozmowy
Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży
Etykieta rozmowy telefonicznej - przekazywanie rozmów, rozmowy przychodzące, rozmowy wychodzące, kluczowe momentyi punkty zwrotne w rozmowie telefonicznej
Pytania jako narzędzie zdobywania informacji
Rozmowa ze skryptu czy improwizacja
POZYSKIWANIE KLIENTA
Zmiana cech na korzyści
Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
Dopasowanie oferty do Klienta
Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART
WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA
Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa
w drzwiach
Psychologia manipulacji oraz jej zastosowanie w kontakcie z Klientem
Treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy
Praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników
NEGOCJACJE
Standardy formalne przygotowania negocjacji
Negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety
Ustalanie celu negocjacji, miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji
Typy negocjacji
Fazy negocjacji
Negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce
Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia
TRUDNE SYTUACJE
Geneza trudnych sytuacji
Asertywność
Rozmowy z niegrzecznymi klientami
Metoda oddzielania ludzi , faktów od problemów
Reklamacje i ich załatwianie
Sposoby radzenia sobie ze stresem
Rozmowa z klientem pokrzywdzonym z naszej winy
Rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami ze strony klientów
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami na wysokim poziomie.
Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami
Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej
Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy
Zapoznanie uczestników z typologią i...
Rozwiń program
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia |
---|
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | | | 10 | Gdańsk |
Cena
4305 zł brutto/ całość (3500 zł netto)
Miejsce szkolenia
Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
Polska
Tagi: telefon, obsługa klienta
Ostatnia aktualizacja: 19 maj 2018