Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Zamknięte

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:blokowy
Tematyka:Biznes i zarządzanie

Program

Przykładowy program szkolenia:

Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:

 Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
 Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
 Wypracowanie umiejętnoś...

Rozwiń program

Warunki przyjęcia:Termin - do ustalenia Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godz

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Gdańsk

Tagi: sprzedaż, obsługa klienta

Ostatnia aktualizacja: 19 maj 2018






Dołącz do nas!