Program
Podobno dobry manager jest w stanie podnieść efektywność swojego zespołu o 20%, a zły obniżyć ją nawet o 50%. Co takiego robią Ci, którzy są wsparciem dla swojego zespołu i pomagają mu rozwinąć skrzydła? Czym wyróżniają się tacy managerowie od innych? Jak budują swój autorytet w zespole? W jaki sposób motywują swoich Windykatorów? Jak nimi zarządzają? Od czego zaczęli?
Oprócz odpowiedzi na powyższe podczas szkolenia kładziemy duży nacisk na merytorykę windykacyją, dzięki której wzrasta umiejętność oceny potencjału Windykatora, a także zdolność dostrzegania silnych stron i obszarów do rozwoju u pracowników w swoim zespole.
Podczas szkolenia dowiesz się:
• jaki jest Twój preferowany styl zarządzania i jak korzystać z innych stylów
• jak przygotować expose
• jak udzielać informacji zwrotnej
• jak efektywnie delegować zadania
• jak wykorzystywać silne strony swojej osobowości
• jak diagnozować potencjał Windykatorów
• jak rozwijać i motywować Windykatorów
PROGRAM SZKOLENIA:
BLOK I – Moje managerskie ‘Ja’
• Style Zarządzania – jaki styl zarządzania preferuję i jak to wpływa na zespół?
• Kreowanie wizerunku osobistego – Jak budować swój autorytet w zespole? Jak wzmocnić i wykorzystać swoje mocne strony?
• Jakim jestem typem osobowości? Kiedy najłatwiej o konflikt? Jak dobierać i budować zespół, aby pracować efektywnie?
• Macierz Eisenhowera – jak sprawnie organizować czas pracy, zamiast tonąć w natłoku zadań?
• Expose szefa – czy w zespole wiedzą co cenisz sobie najwyżej? Jakimi kierujesz się wartościami, co podlega Twojej ocenie, a czego nie akceptujesz?
BLOK II – Moje ‘Ja’ idzie wspierać moje ‘inni’
• Delegowanie zadań: komu? Po co? Kiedy?
• Motywacja w pigułce. Jak skutecznie wpływać na pracowników?
• Udzielanie informacji zwrotnej -podstawowe narzędzia.
BLOK III – Moje ‘inni’ w procesie rozwoju
• Właściwa diagnoza i ocena potencjału. Czy każdy może być dobrym Windykatorem?
• Planowanie rozwoju. Wzrost, których kompetencji przynosi największy zysk, a które zostawić na sam koniec?
• Weryfikacja postępów Windykatora. jak wymagać i motywować jednocześnie?
• Jak komunikować postęp, a jak stagnację w rozwoju?
Podobno dobry manager jest w stanie podnieść efektywność swojego zespołu o 20%, a zły obniżyć ją nawet o 50%. Co takiego robią Ci, którzy są wsparciem dla swojego zespołu i pomagają mu rozwinąć skrzydła? Czym wyróżniają się tacy managerowie od innych? Jak budują swój autorytet w zespole? W jaki sposób motywują swoich Windykatorów? Jak nimi zarządzają? Od czego zaczęli?
Oprócz odpowiedzi na powyższe podczas szkolenia kładziemy duży nacisk na merytorykę windykacyją, dzięki której wzrasta umiejętność oceny potencjału Windykatora, a także zdolność do...
Rozwiń program
Uczestnicy: | liderzy zespołów, kadra managerska niższego i średniego szczebla |
---|
Warunki przyjęcia: | szczegóły na stronie Architekci Windykacji |
---|
Dyplom: | certyfikat ukończenia szkolenia managerskiego - KOMPETENCJE STRATEGICZNE W TELEWINDYKACJI |
---|
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | | 12 | Wrocław |
dowolny termin | 2 dni | | 12 | Wrocław |
Cena
1843 zł brutto/ całość (1499 zł netto)
Rabaty zależne od terminu zgłoszenia. 5 lub 10%.
Miejsce szkolenia
Hotel Patio
Kiełbaśnicza 25
50-110 Wrocław
Polska
Tagi: managerskie, windykacja telefoniczna, manager telewindykacji
Ostatnia aktualizacja: 13 sierpień 2014