Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama |
Poziom: | Średnio zaawansowany |
Program
1. Wstęp: środowisko marketingowe.
Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia:
o Element historii – skąd wziął się dzisiejszy marketing?
o Element teraźniejszości – marketingowe zasady rynku w dniu dzisiejszym.
o Element przyszłości – czego możemy się spodziewać w marketingu?
2. Zrozumienie konsumenta i nabywcy jako podstawa sukcesu firmy.
Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia:
o To konsument jest naszym szefem – płacąc za nasze produkty, płaci nasze pensje.
o Psychologia konsumenta – dlaczego wybiera te produkty, a nie inne?...
Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia:
o Element historii – skąd wziął się dzisiejszy marketing?
o Element teraźniejszości – marketingowe zasady rynku w dniu dzisiejszym.
o Element przyszłości – czego możemy się spodziewać w marketingu?
2. Zrozumienie konsumenta i nabywcy jako podstawa sukcesu firmy.
Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia:
o To konsument jest naszym szefem – płacąc za nasze produkty, płaci nasze pensje.
o Psychologia konsumenta – dlaczego wybiera te produkty, a nie inne?...
Uczestnicy: | Osoby chcące wzmocnić pozycję firmy na rynku poprzez stworzenie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej. |
---|---|
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami |
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 10 | Warszawa |
Cena
2066 zł brutto/ całość (1680 zł netto)
Wpisowe: 700 zł
1962.7 zł z EDUKACJĄ
Sprawdź informacje, dotyczące ceny szkolenia na naszej stronie - AVENHANSEN Sp. z o.o.
Miejsce szkolenia
Warszawa
Warszawa
00-695 Warszawa
Polska
Tagi: marketing, strategia marketingowa, środowisko marketingowe, analiza otoczenia, wdrażanie strategii
Ostatnia aktualizacja: 20 listopad 2015