Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
Poziom: | średniozaawansowany |
Program
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze case study z bogatego doświadczenia zawodowego. Po dwóch dniach szkolenia uczestnicy będą posiadali kompetencje niezbędne do właściwego przygotowania się, poprowadzenia i zamknięcia procesów sprzedaży.
Korzyści dla Uczestników
1.Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych
2. Uczestnik...
Korzyści dla Uczestników
1.Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych
2. Uczestnik...
Uczestnicy: | Warsztaty dedykowane są handlowcom, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności w sprzedaży jest budowanie długofalowych relacji z Klientam |
---|---|
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej |
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 10 | Poznań |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 500 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Miejsce szkolenia
Poznań
Poznań
60-129 Poznań
Polska
Tagi: sprzedaż, komunikacja, obsługa klienta, sprzedaż, techniki sprzedaży
Ostatnia aktualizacja: 16 marzec 2018