Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Administracja i usługi » Obsługa klienta
Poziom:średniozaawansowany

Program

1. Wstęp. Kilka ważnych założeń
2. Trzy kluczowe narzędzia
3. Planowanie dnia - ćwiczenia
4. Realizacja. Techniki produktywności.
5. Ustalanie priorytetów
6. Praca z zadaniami i celami
7. Budowanie postawy proaktywnej w związku z wyznaczaniem celów
8. Wpływ na innych
9. Ćwiczenia utrwalające i podsumowujące
Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej.
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Wrocław

Tagi: trudny klient, komunikacja, negocjacje, obsługa klienta

Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019






Dołącz do nas!