Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Administracja i usługi » Obsługa klienta |
Poziom: | podstawowy |
Program
Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
- Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
- Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji biznesowych.
- Poznanie podstawowych elementów komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta i negocjacjach w biznesie
- Zdobycie i utrwalenie umiejętności z zakresu technik i metod wpływania na...
- Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
- Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji biznesowych.
- Poznanie podstawowych elementów komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta i negocjacjach w biznesie
- Zdobycie i utrwalenie umiejętności z zakresu technik i metod wpływania na...
Uczestnicy: | pracownicy działów serwisu klienta |
---|---|
Warunki przyjęcia: | zgłoszenie |
Dyplom: | TAK |
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 2 dni | co miesiąc: pon wto śro czw pią | 12 | Gdynia |
Cena
790 zł brutto/ całość
Miejsce szkolenia
Al. Zwycięstwa 96
81-451 Gdynia
Polska
Tagi: profesjonalna obsługa klienta
Ostatnia aktualizacja: 3 wrzesień 2013