Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
Poziom: | średniozaawansowany |
Program
1.Przygotowanie do rozmowy telefonicznej formalne i mentalne:
• Stanowisko pracy - co jest niezbędne aby skutecznie prowadzić rozmowy
• Otoczenie - jak o nie zadbać
• Cel rozmowy - czyli, najważniejsze na początku - po co dzwonisz, po co rozmawiasz - skuteczne definiowanie celów
• Scenariusz rozmowy - skrypt rozmowy -verbatim, lista referencyjna , scenariusz
• Przygotowanie mentalne - o co należy zadbać przed rozmową aby być wiarygodnym
• Funkcje telemarketingu, telefon w firmie - do czego można skutecznie wykorzystać telefon
2.Podstawy komunikacji telefoniczne...
• Stanowisko pracy - co jest niezbędne aby skutecznie prowadzić rozmowy
• Otoczenie - jak o nie zadbać
• Cel rozmowy - czyli, najważniejsze na początku - po co dzwonisz, po co rozmawiasz - skuteczne definiowanie celów
• Scenariusz rozmowy - skrypt rozmowy -verbatim, lista referencyjna , scenariusz
• Przygotowanie mentalne - o co należy zadbać przed rozmową aby być wiarygodnym
• Funkcje telemarketingu, telefon w firmie - do czego można skutecznie wykorzystać telefon
2.Podstawy komunikacji telefoniczne...
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej. |
---|---|
Dyplom: | dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 2 dni | 10 | Gdańsk |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 500 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Sprawdź informacje, dotyczące ceny szkolenia na naszej stronie - AVENHANSEN Sp. z o.o.
Miejsce szkolenia
Oddział Gdańsk
ul. Szafarnia 11, lokal F8
80-801 Gdańsk
Polska
Tagi: telemarketing, obsługa klienta
Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019