Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
---|
Tematyka: | Administracja i usługi |
---|
Poziom: | średniozaawansowany |
---|
Program
1. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE
-Sekretariat jako źródło informacji w Firmie – wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji.
-Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska).
-Sekretariat – wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?
-Pierwsze wrażenie – moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę.
-Elegancja w miejscu pracy – ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż).
-Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy – standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników.
2. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY
- System identyfikacji wizualnej.
- Logo. Strona internetowa.
- Dbałość o wizerunek firmy w internecie.
- Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy.
- Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej.
- Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.
3. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU
- Psychologia komunikacji interpersonalnej – różne style, różne potrzeby.
- Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych.
- Komunikacja z przełożonym – jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości.
- Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania.
- Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych.
- Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
4. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU
- Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów.
- Przygotowanie harmonogramu spotkania.
- Przygotowanie sali i jej wyposażenia.
- Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point
*Korzystanie z szablonów.
*Dostosowywanie treści prezentacji do odbiorców.
*Optymalizowanie obrazów
*Prezentowanie danych na slajdach
- Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu?
5. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
- Macierz Eisenhowera – umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu
- Zasada Pareto, analiza ABC – zarządzanie priorytetami
- Własne możliwości i ograniczenia – krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia
- Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu – prokrastynacja, prawo Parkinsona
- Planowanie zadań własnych i przełożonego
- Przygotowanie podróży przełożonego
6. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA
- Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej.
- Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon.
- Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji.
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych.
- Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników.
- Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej.
- Etykieta w korespondencji e-mailowej.
7. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE
- Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji)
- Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań
- Wręczanie i przyjmowanie wizytówek
- Przejazdy służbowe – hierarchia miejsc w samochodzie
- Wręczanie kwiatów i prezentów
- Rodzaje i formy przyjęć biznesowych
- Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach.
- Mowa ciała w pracy.
- Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku.
1. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE
-Sekretariat jako źródło informacji w Firmie – wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji.
-Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska).
-Sekretariat – wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę?
-Pierwsze wrażenie – moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę.
-Elegancja w miejscu pracy – ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż).
-Klient zewnętrzny i Klient wewn...
Rozwiń program
Uczestnicy: | Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach. |
---|
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami |
---|
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | | 10 | Kraków |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 500 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Sprawdź informacje, dotyczące ceny szkolenia na naszej stronie - AVENHANSEN Sp. z o.o.
Miejsce szkolenia
Kraków
Kraków
30-091 Kraków
Polska
Tagi: asystentka, sekretarka, sekretariat, obsługa klienta, administracja
Ostatnia aktualizacja: 7 luty 2019