Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | blokowy, dzienny, indywidualny / do ustalenia, popołudniowy, weekendowy, wieczorowy, wyjazdowy |
Tematyka: | Prawo i nauki społeczne » Prawo i administracja |
Program
1.Wstęp
skrótowe omówienie początków nowoczesnego prawa konsumenckiego.
2."Rękojmia i gwarancja" jako dwa uprawnienia chroniące konsumentów
- różnice,
informacje do jakich konsument ma prawo,
odpowiedzialność sprzedawcy
(omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja).
3.Instytucje i organizacje konsumenckie działające w Polsce: Inspekcja Handlowa, Federacja Konsumentów, Rzecznicy Konsumentów zakres ich działania
(omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników).
4.Stały Polubowny Sąd Konsumencki i mediacje jako p...
skrótowe omówienie początków nowoczesnego prawa konsumenckiego.
2."Rękojmia i gwarancja" jako dwa uprawnienia chroniące konsumentów
- różnice,
informacje do jakich konsument ma prawo,
odpowiedzialność sprzedawcy
(omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników, dyskusja).
3.Instytucje i organizacje konsumenckie działające w Polsce: Inspekcja Handlowa, Federacja Konsumentów, Rzecznicy Konsumentów zakres ich działania
(omówienie tematu, przykłady, odpowiedzi na pytania uczestników).
4.Stały Polubowny Sąd Konsumencki i mediacje jako p...
Dyplom: | Certyfikat ukończenia |
---|
Termin rozpoczęcia szkolenia jest uzależniony od zebrania sie grupy.
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|---|---|---|---|
dowolny termin | 8 godzin | 12 | Szczecin |
Cena
270 zł brutto/ całość
Możliwośc płatności w ratach
Miejsce szkolenia
ul. Łukasińskiego 20
70-467 Szczecin
Polska
Tagi: prawo, konsumenci
Ostatnia aktualizacja: 3 czerwiec 2014