Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:indywidualny / do ustalenia
Tematyka:Administracja i usługi

Program

Witamy Serdecznie!!!!

Gorąco polecamy książkę Certyfikowanej Trenerki Moniki Gabryel - "SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE - jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych" .
- Jak kształtować w sobie pozytywne nastawienie do klientów urzędu?
- Co robić, żeby budować atmosferę współpracy i profesjonalne relacje?
- W jaki sposób reagować na skargi?
- Na co zwracać uwagę, komunikując się z klientem za pośrednictwem pism i poczty elektronicznej?

W książce zawarte zostały odpowiedzi na te i inne pytania, które pojawiają się w codziennej pracy każdego urz...

Rozwiń program

Uczestnicy:Urzędy

Książka z dedykacją autorki - możliwość podyktowania własnej dedykacji!

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin3 miesięcypon 8-16
wto 8-16
śro 8-16
czw 8-16
pią 8-16
sob 8-16
nie 8-16
9Częstochowa

Tagi: Obsługa klienta, książka, urząd

Ostatnia aktualizacja: 18 luty 2014





Dołącz do nas!