Program
I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
1. Czy można się nie komunikować?
2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne
II. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT
1. Wiarygodność zawodowa – budowanie wizerunku profesjonalisty
2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
3. Rola wizerunku w życiu zawodowym
4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku – budowanie zawodowego autorytetu
III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERBALNEJ
1. Anatomia wypowiedzi – „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumianym”
2. Mówienie – prawidłowe odczytywanie „kodów” w przekazywaniu informacji na drodze nadawca-odbiorca
3. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie – skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować
4. Wykorzystanie języka wpływu i perswazji – czyli jak słowami wpływać na zachowania innych
IV. AKTYWNE SŁUCHANIE
1. Znaczenie słuchania – zasady rządzące aktywnym słuchaniem
2. Sztuka zadawania pytań – siła DOBRYCH pytań w komunikacji
3. Rodzaje pytań możliwych do zastosowania – pytania coachingowe
4. Korzyści z zadawania pytań
5. Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
6. Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów
7. 4 rodzaje powodów, dla których rozmowy się nie udają
8. 4-stopniowy model rozmowy
9. 7 sposobów na podniesienie jakości rozmowy
10. Metody prowadzenia rozmów poprzez zadawanie pytań
V. EMOCJE
1. Rozumienie innych – postawa empatii
2. Świadomość emocjonalna – rozumienie własnych emocji i ich wpływu na budowanie relacji z innymi
3. 3 dziedziny doskonałości w pracy
iloraz inteligencji
wiedza fachowa
inteligencja emocjonalna
VI. ROLA ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
1. Czym jest asertywność
2. Asertywne wyrażanie oczekiwań – komunikat JA
3. Pojęcie transakcji i stanów „ego” – jako źródła nieporozumień i odkrywanie metod radzenia sobie z nimi
4. Autoanaliza własnego stanu „ego”
VII. ROLA INFORMACJI ZWROTNEJ W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ I BUDOWANIU RELACJI
1. „Dobra” i „zła” informacja zwrotna – cechy
2. Czego oczekujemy po informacji zwrotnej
3. Jak udzielać motywującej informacji zwrotnej w trudnych sytuacjach interpersonalnych
4. Krytykowanie z szacunkiem, czy to możliwe?
5. Pochwały i okazywanie uznania – jak to działa na innych
VIII. ODCZYTYWANIE MOWY CIAŁA ROZMÓWCY – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
1. Elementy komunikacji niewerbalnej istotne dla autoprezentacji i budowania relacji interpersonalnych:
a. mowa ciała,
b. ton głosu
c. postawa ciała i gesty,
d. kontakt wzrokowy,
e. uścisk dłoni,
f. usta,
g. przestrzeń osobistej komunikacji – inwazja na przestrzeń osobistą
2. Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie/ informacje/ intencje
3. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego
IX. KOMUNIKACJA PISEMNA
I. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
1. Czy można się nie komunikować?
2. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi i budowaniu relacji
3. Efektywna komunikacja a „bariery” komunikacyjne
II. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT
1. Wiarygodność zawodowa – budowanie wizerunku profesjonalisty
2. Co to jest wizerunek własny i o czym informuje innych
3. Rola wizerunku w życiu zawodowym
4. Elementy tworzenia własnego pozytywnego wizerunku – budowanie zawodowego autorytetu
III. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ … SIŁA KOMUNIKACJI WERB...
Rozwiń program
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej. |
---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | | 10 | Łódź |
Cena
1082 zł brutto/ całość (880 zł netto)
Wpisowe: 300 zł
1027.9 zł z EDUKACJĄ
Miejsce szkolenia
Łódź
Kopernika
90-553 Łódź
Polska
Tagi: komunikacja, inteligencja, sztuka prezentacji, wizerunek
Ostatnia aktualizacja: 22 marzec 2019