Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Biznes i zarządzanie |
---|
Program
1. Kompetencje i narzędzia komunikacyjne menedżera
• Przekaz jednostronny i dwustronny
• Rola globalnego słuchania we współpracy, wykorzystanie pytań
• Odsłona intencji
• Poziom stanowisk i interesów
• Parafraza potrzeb
• Kreowanie środowiska sprzyjającego otwartej komunikacji
2. Codzienne rozmowy z pracownikami
• Stworzenie zasad współpracy w zespole
• Informacja zwrotna jako narzędzie motywowania, rozwoju pracownika i menedżera, realizacji celów organizacji
• Rozmowy rozliczające efektywność pracownika w kontekście motywacyjnym:
- Meto...
• Przekaz jednostronny i dwustronny
• Rola globalnego słuchania we współpracy, wykorzystanie pytań
• Odsłona intencji
• Poziom stanowisk i interesów
• Parafraza potrzeb
• Kreowanie środowiska sprzyjającego otwartej komunikacji
2. Codzienne rozmowy z pracownikami
• Stworzenie zasad współpracy w zespole
• Informacja zwrotna jako narzędzie motywowania, rozwoju pracownika i menedżera, realizacji celów organizacji
• Rozmowy rozliczające efektywność pracownika w kontekście motywacyjnym:
- Meto...