Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Administracja i usługi » Obsługa klienta |
---|
Program
Szkolenie prowadzone będzie technikami aktywnymi w formie warsztatu. Uczestnicy będą angażowani przez trenera do realizacji ćwiczeń, tak aby po zakończeniu szkolenia mieli gotowe pomysły i inspiracje, które będą mogli wykorzystać bezpośrednio w swojej pracy.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Prezentacja typologii klientów.
• Uczestnicy do przygotowanej przez prowadzącego typologii będą analizowali klientów z którymi najczęściej stykają się w swojej pracy.
2. Analiza metod na radzenie sobie z klientami, którzy sprawiają w trakcie obsługi trudności.
• Omawianie...
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Prezentacja typologii klientów.
• Uczestnicy do przygotowanej przez prowadzącego typologii będą analizowali klientów z którymi najczęściej stykają się w swojej pracy.
2. Analiza metod na radzenie sobie z klientami, którzy sprawiają w trakcie obsługi trudności.
• Omawianie...