Profesjonalna obsługa klienta szkolenie Trójmiasto

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Administracja i usługi » Obsługa klienta
Poziom:podstawowy

Program

Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
- Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
- Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji biznesowych.
- Poznanie podstawowych elementów komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta i negocjacjach w biznesie
- Zdobycie i utrwalenie umiejętności z zakresu technik i metod wpływania na...

Rozwiń program

Uczestnicy:pracownicy działów serwisu klienta
Warunki przyjęcia:zgłoszenie
Dyplom:TAK

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin2 dnico miesiąc:
pon
wto
śro
czw
pią
12Gdynia

Tagi: profesjonalna obsługa klienta

Ostatnia aktualizacja: 3 wrzesień 2013





Dołącz do nas!