Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Sprzedaż i marketing
Poziom:średniozaawansowany

Program

Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który posiada zarówno zalety jak i ograniczenia. Świadome wykorzystywanie technik komunikacyjnych podczas rozmów telefonicznych pozwoli uczestnikom na budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz tworzenie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy.

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Proces komunikacji telefonicznej. Zwrócenie uwagi na istotne aspekty komunikacji telefonicznej (słowa, sposób m...

Rozwiń program

Uczestnicy:Szkolenie polecamy dla osób mogących mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie.
Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze, wycieczka z przewodnikiem po Krakowie.

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Kraków

Tagi: komunikacja, klient, sprzedaż, negocjacje, perswazja

Ostatnia aktualizacja: 3 wrzesień 2019






Dołącz do nas!