WPROWADZENIE
9.30 – 10.00
Blindspot– prawdy i mity na temat zaufania w biznesie
Neurogeneza – o uczeniu się zaufania, hormonach i biologii tworzenia się przekonań
5 Z+ – o pięciu wymiernych korzyściach z wiedzy i praktykowania zaufania
Funkcja społeczna zaufania – o zaufaniu w Polsce i zaufaniu w biznesie, o tym ile procent pracowników ufa zarządowi, o tym komu ufać a komu nie ufać i dlaczego oraz konfrotnowaniu nieufności.
emoRAY – badanie zaufania “na żywo” – narzędzia do pomiaru zaufania na poziomie racjonalnym i emocjonalnym – o indeksie pewności, nagrodzie Nobla z ekonomii behawioralnej i wdrażaniu mierników irracjonalności
MODUŁ 1
10.00 – 11.30
Funkcje zaufania – dlaczego warto, czy się opłaca, jak unikać pułapek nieufności i jak budować zaufanie w praktyce
Funkcja ekonomiczna – zaufanie się opłaca – o pułapkach i kosztach nieufności, optymalizacji operacyjnej, wiedzy o tym komu ufać a komu nie ufać, o dźwigniach zaufania w przyspieszaniu procesów, zaufaniu jako walucie, o redukowaniu ryzyka i obniżaniu kosztów dzięki zaufaniu;
Funkcja psychologiczna – o zaufaniu afektywnym i kognitywnym, podejmowaniu decyzji i trenowaniu emocji, o wpływie zaufania na zaangażowanie pracowników, satysfakcji, motywacji, redukowaniu stresu, budowaniu współpracy i stymulowaniu kreatywności.
MODUŁ 2
12.00 – 13.30
Credibility Factor – o zaufaniu do siebie, wiarygodności, modelowaniu zachowań, odwadze do podejmowania trudnych decyzji.
10 Komponentów Wiarygodności – kluczowe elementy, które budują wiarygodność liderów, sprzyjają skuteczności, budują zaufanie do siebie i do innych oraz różnicach między kobietami i mężczyznami w budowaniu zaufania.
Badania Workplace Trust & Badania zaangażowania – o potrzebach pracowników w 2019 r.
Domykanie pętli – Efekt Zeigernik metody oszczędzania energii
smartPOWER- trenowanie emocji w budowaniu siły psychicznej
Test wiarygodności osobistej – o marginesie błędu i konsekwencjach nieświadomości
MODUŁ 3 - PANEL
14.30 – 15.00
Panel dyskusyjny – Kobiety, Mężczyźni i Zaufanie w biznesie
o tym czego możemy uczyć się od siebie nawzajem,
o komplementarności, podobieństwach i świadomości różnic,
o roli zaufania w zarządzaniu z perspektywy kobiet,
konieczności uważności mężczyzn,
o zjawisku równania do stereotypu,
dialogu i rzeczywistych różnicach między kobietami i mężczyznami.
Wyniki badania emoRAY
jak ufają kobiety, a jak mężczyźni
co deklarujemy a czego jesteśmy pewni
jak wykorzystać emocje do rozpoczęcia, zmiany i utrzymania zmian
MODUŁ 4
15.00 – 16.00
Trust FastTrack – o przekładaniu teorii na praktykę oraz intencjonalnym budowaniu zaufania w relacjach, o procesie wdrażania zaufania w firmie, zachowaniach które budują zaufanie i zachowaniach, które to zaufanie niszczą– czyli naukowa i praktyczna o poznawczej funkcji zaufania.
Trust Shift – czyli transformacja – o badaniach zaufania w biznesie, pewności emocjonalnej, najlepszych praktykach w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o zaufanie.
O redukowaniu ryzyka w zaufaniu – przewidywalność, bezpieczeństwo, analiza, poziomy ufności i odbudowywanie utraconego zaufania.
Wielka Trójka – trzy zachowania, które wzmacniają zaufanie w relacjach i budują silne zespoły
ZAKOŃCZENIE FORUM
WPROWADZENIE
9.30 – 10.00
Blindspot– prawdy i mity na temat zaufania w biznesie
Neurogeneza – o uczeniu się zaufania, hormonach i biologii tworzenia się przekonań
5 Z+ – o pięciu wymiernych korzyściach z wiedzy i praktykowania zaufania
Funkcja społeczna zaufania – o zaufaniu w Polsce i zaufaniu w biznesie, o tym ile procent pracowników ufa zarządowi, o tym komu ufać a komu nie ufać i dlaczego oraz konfrotnowaniu nieufności.
emoRAY – badanie zaufania “na żywo” – narzędzia do pomiaru zaufania na poziomie racjonalnym i emocjonalnym – o indeksie pewności,...
Rozwiń program