Doskonały recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:blokowy, dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Turystyka, hotelarstwo i gastronomia » Turystyka i hotelarstwo
Poziom:Średnio zawansowany.

Program

1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu
2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
4. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
5. Etyka w zawodzie
6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
Uczestnicy:Pracownicy działów recepcji i rezerwacji, kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji
Warunki przyjęcia:Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń
Dyplom:Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, certyfikat potwierdzający kompetencje zawodowe.

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: recepcja hotel, pracownik recepcji, obsługa gościa hotelowego, kierownik recepcji

Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019






Dołącz do nas!