Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, weekendowy, wyjazdowy
Tematyka:Sprzedaż i marketing
Poziom:średniozaawansowany

Program

I. Podstawy obsługi klienta.

-Świadomość wagi jakości obsługi klienta i roli uczestnika w kreowaniu zadowolenia /satysfakcji/ klienta.
-Odpowiedzialność w kontaktach z klientem.

II. Lepiej zapobiegać niż leczyć – unikanie trudnych sytuacji.

-Komunikacja z klientem.
*Różne modele komunikacji - analiza transakcyjna, model 4 uszu Von Thuma.
-Standardy obsługi.
-Typologia klientów.
-Różne potrzeby klientów – różni klienci.
-Budowanie relacji z klientem.
-Odkrywanie potrzeb klienta.
-Kroki rozmowy z klientem.
-...

Rozwiń program

Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: obsługa klienta, asertywność, sprzedaż, komunikacja, trudny klient

Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019






Dołącz do nas!